"ارزش ویژه برند" را ارزش و قدرت برند، که تعیین کننده بها و قیمت آن است، تعریف می کند.

آیا می دانید هزینه بازاریابی برای  یک برند معروف خیلی کمتر ازیک برند شناخته نشده است؟

دربحث مارکتینگ، ارزش ویژه برند مزایای رقابتی زیادی مانند درآمد بالاتر و هزینه های مارکتینگ کمتر برای برند ایجاد میکند. برای برندی که دارای ارزش ویژه است روند بازاریابی آسان می شود. این برند می تواند  به راحتی یک خط تولید را راه اندازی کند زیرا در حال حاضر به اندازه کافی مشتری دارد و نیازی به انجام پروسه آگاه سازی و اطلاع رسانی در مورد قابلیت های خود ندارد.

 

اهمیت ارزش ویژه برند

هر کسب و کاری برای پیشرفت خود، نیازمند افزایش سهم بازار و ارزیابی از آن است، که این ها با ارزش ویژه برند حاصل خواهند شد.  در ادامه به دلایل اهمیت  پرداختن هر کسب و کار به ارزش ویژه برند اشاره می کنیم:

1. ارزش ویژه برند، یک امتیاز غیرمشهود است که می تواند در زمان نیاز شرکت به پول، مثل یک دارایی مالی عمل می کند تا شرکت تحت فشار مالی  قرار نگیرد. در واقع با اعتباری که ایجاد می کند باعث سود دهی بیشتر شرکت می شود و دریافت مجوز را برای آن آسان تر میکند.

2. ارزش ویژه برند، به شرکت کمک می کند تا با فروش  بیشتر، نسبت به سایر شرکت ها درآمد بیشتری کسب کند.

3. ارزش ویژه برند، باعث افزایش وفاداری مشتریان می شود، زیرا مصرف کنندگان، به برند خاصی وفادار هستند.

4.هزینه مارکتینگ و عرضه محصولات جدید کاهش می یابد، زیرا برند از قبل شناخته شده است.

5. ارزش ویژه برند باعث مطرح شدن و فروش بیشتر محصولات می شود، بنابراین هرچه محصولات و خدمات بیشتری ارائه شوند، نقاط ضعف برطرف شده و کیفیت کار بالاتر می رود.

 

-"ارزش ویژه برند" برای یک تجارت شما اهمیت حیاتی دارد. زیرا به راحتی سهم  بیشتری از بازار را در اختیارتان قرار می دهد. به طور کلی، مدیریت برند شما در یک شرکت، به ارزش ویژه برند احتیاج دارد. زیرا با. رشد و موفقیت شرکت  شما ارتباط مستقیم دارد. برای جلوگیری ازشکست برند خود، باید آن را به طور کارآمد مدیریت کنید.

این یک استراتژی مناسب است است که برای تمایز محصولات شما از رقبا و سایر برندها استفاده می شود و موانع رقابتی برای سایر رقبا ایجاد می کند، و این مهم، یک مزیت رقابتی قابل توجه در صنعت شما به حساب می آید. ایجاد ارزش ویژه برند در بلندمدت  انجام می شود و به استراتژی دقیق و سرمایه گذاری های بازاریابی طراحی شده و دقیق نیاز دارد. مدیران باید برنامه مناسب برای مدیریت برند خود، جهت ایجاد بالاترین ارزش آن در بازار را انتخاب کنند..

شما باید برای تبلیغات سرمایه گذاری کنید، محصول خود را به خرده فروشان مطرح بفروشید و روند توزیع در بازار را تقویت کنید تا برندی شناخته شده داشته باشید.

رابطه بین ارزش ویژه برند( Brand Equity) و مارکتینگ

تاثیر واکنش های احساسی مخاطب در تصمیم گیری برای خرید

استراتژی های موفق "McDonald’s“ برای استفاده از شبکه های اجتماعی

برند ,ارزش ,ویژه ,یک ,شرکت ,کند ,ارزش ویژه ,ویژه برند ,می شود ,می کند ,بازار را

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

خبرهای سینمایی اکران خصوصی دهکده زیبایی IR] Gaming] طراحی سایت برتر - طراح اول ☆☆ ماه رمان بهترین سایت دانلود رمان☆☆ دانلود خلاصه کتاب مدیریت حقوق و دستمزد یوسف رونق همراه نمونه سوال آموزشی دیجیکالا استعلام قیمت خرید و فروش پروفیل و پنجره دوجداره فنیکا یادگیری برای کسب و کار