ما انسان ها موجوداتی احساسی هستیم و اغلب احساسات بیش ازمنطق در تصمیم گیری ما تأثیر می گذارد.
انرژی مثبت داشته باشید.
مصرف کنندگان می خواهند از برندهایی خرید کنند که احساس خوبی در آنها ایجاد کند. تحقیقات نشان داده است که به سادگی درج کلمه "عشق" در مطالب بازاریابی شما می تواند تأثیر قابل توجهی در اثر بخشی محتوای بازاریابی شما داشته باشد. هنگام تهیه وبلاگ یا محتوای مشابه، همیشه مثبت ترین کلمات را استفاده کنید، حتی اگر پیام کلی مطالب تا حدودی منفی باشد.
مخاطب خود را غافلگیر کنید.
با تحریک غافلگیرانه احساسات مخاطب، می توانید پاسخی خوبی بگیرید. درهنگام نوشتن محتوای بازاریابی، عنوانی را در نظر بگیرید که خوانندگان را به خود جلب کرده وبا به چالش کشیدن حس کنجکاوی مخاطب، آنها را متعجب می کند.
شوخ طبعی را فراموش نکنید.
شوخ طبعی یکی از رویکردهای عالی بازاریابی برای ایجاد احساسات "خوب" است. یک متن هجوآمیز و طنزهوشمندانه بنویسید که برای مخاطب جذاب باشد، با این کار، برند شما به عنوان یک برند سرگرم کننده شناخته می شود و نهایتا نرخ تبدیل ومیزان فروش افزایش می یابد.
ازتصاویرغافل نشوید.
برای ایجاد واکنش احساسی، تصاویر را فراموش نکنید. در دنیای مجازی،تصاویر، اینفوگرافیک ها و حتی فیلم ها بیش از هر زمان دیگری به کار شمامی آیند و در ایجاد پاسخ احساسی مخاطب، بسیارموثرتر از متن باشند.
رابطه بین ارزش ویژه برند( Brand Equity) و مارکتینگ
تاثیر واکنش های احساسی مخاطب در تصمیم گیری برای خرید
استراتژی های موفق "McDonald’s“ برای استفاده از شبکه های اجتماعی
ایجاد ,محتوای ,مخاطب ,مخاطب، ,احساسات ,بازاریابی ,تصمیم گیری ,فراموش نکنید ,را فراموش ,شوخ طبعی ,در تصمیم
درباره این سایت