تحقیقات منتشر شده توسط Fan&Fuel نشان می دهد که بررسی بازخوردها، برای مشتریانی که به صورت آنلاین خرید می کنند، یک عامل تعیین کننده است. توانایی حل و فصل شکایات مطرح شده دربازخوردهای منفی، بر مشتریان بالقوه تأثیر مثبت می گذارد و در مقابل، بی پاسخ ماندن آنها فقط به اعتبار و رابطه شما با مشتریان آسیب می رساند.

1-88% از مشتریان به همان اندازه که برای خرید، پیشنهادهای دوستان خود را قبول دارند، به بازخوردهای آنلاین نیزاهمیت می دهند.
برای مخاطب، بازخوردهای آنلاین مشتریان، به اندازه پیشنهاد های دوستان نزدیک آنها اهمیت دارند. مصرف کنندگان به نظرات معتبر اعتماد خواهند کرد، یعنی اگر مخاطب احساس کند که بازخوردهای مثبت نوشته شده غیر واقعی  هستند، از خرید منصرف می شود.

2- بررسی بازخوردها، باعث افزایش درصدی فروش می شوند.
مشتری ها اغلب از وب سایتی که بازخورد مشتریان را ندارد خرید نمی کنند. این نظرات برای تصمیم گیری، به مشتریان بالقوه اطمینان می دهد، تردید را کاهش می دهد و منجر به افزایش نرخ تبدیل وب سایت می شود.

3-86% از مخاطبان بعد از مشاهده بازخوردهای منفی، از خرید منصرف می شوند.
بازخوردهای نامطلوب بر کسب و کار شما تأثیر منفی می گذارد. با این حال، این نکته را باید در نظر داشته باشید که وقتی همه نظرات مثبت باشند، ممکن است از نظر مخاطب غیرواقعی تلقی شوند، در حالی که یک یا دوبازخورد جزئی منفی نشان می دهد که شما یک کسب و کار واقعی هستید.

رابطه بین ارزش ویژه برند( Brand Equity) و مارکتینگ

تاثیر واکنش های احساسی مخاطب در تصمیم گیری برای خرید

استراتژی های موفق "McDonald’s“ برای استفاده از شبکه های اجتماعی

مشتریان ,بازخوردهای ,یک ,مثبت ,آنلاین ,نظرات ,می دهد ,خرید منصرف ,بازخوردهای آنلاین ,می گذارد ,منصرف می

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

خونسو کده آ کلاه دار ★★★ باژبود ★★★ server قاصدون هفت برگ سبز اردیبهشت من جهادی ام شرکت بازاریابی شبکه ای صفر تا صد سرمایه گذاری در بورس مجله اینترنتی شایان