یوتیوب در حال راه اندازی امکانات جدیدی است که باعث می شود کاربران در نوشتن کامنت هایی که ممکن است دیگران را مورد بی احترامی قرار دهد، تجدید نظر کنند. به این صورت که، هنگامی که کاربر قصد دارد برای یک ویدیو کامنتی را ارسال کند، یک پنجره بازشو ظاهر می شود که چند نکته را بیان می کند:
ابتدا هشدار می دهد که "Keep comments respectful" (نظرات خود را محترمانه بگذارید) واگرازمناسب بودن کامنت خود مطمئن نیستید، قوانین یو تیوب را مرور کنید. پنجره بازشو دارای یک گزینه بزرگ و آبی "Edit" است که به آنها امکان می دهد قبل از ارسال کامنت، آن را ویرایش کنند. با وجود این هشدارها اگر کابر، بخواهد کامنت را ارسال کند، گزینه”Post anyway” را انتخاب می کند.این فیلترهمچنین، به سازندگان ویدیو ها اجازه می دهد کامنت های منفی را که در سیستم به طورپیش فرض وجود دارد، فیلتر کنند.
اضافه شدن این ویژگی های جدید برای بازاریابان و تولیدکنندگان محتوا به چه معناست؟
موارد بسیاری وجود داشته است که نقدهای توهین آمیز به اعتباریک برند آسیب زده است. این امکانات، به اینفلوئنسرها و سازندگان محتوا اجازه می دهد آزادانه محتوای مورد علاقه خود را بدون اجازه دادن به اظهارنظرهای غیر واقعی و توهین آمیز به اشتراک بگذارند. اگرچه داشتن یک بررسی صادقانه ازبازخوردهای مردم در مورد محصولات یا خدمات مفید است، اما هیچ برندی نمی خواهد تحت تأثیرهجوم نظرات منفی قرار بگیرد.
رابطه بین ارزش ویژه برند( Brand Equity) و مارکتینگ
تاثیر واکنش های احساسی مخاطب در تصمیم گیری برای خرید
استراتژی های موفق "McDonald’s“ برای استفاده از شبکه های اجتماعی
کامنت ,یک ,دهد ,مورد ,های ,منفی ,می دهد ,است که ,کامنت های ,خود را ,های منفی
درباره این سایت