متوسط نرخ تبدیل (بازدیدکننده به مشتری) موبایل در مقایسه با میانگین نرخ تبدیل دسکتاپ، 64٪بیشتر است. در دنیای دیجیتال و بهم پیوسته امروز، نمی توان اهمیت تلفن های همراه را نادیده گرفت:

1-تجارت الکترونیکی و موبایل جدایی ناپذیرند.
مردم اغلب برای خرید های اینترنتی از موبایل استفاده می کنند. امروزه کسب و کارها نیز این موضوع را تشخیص داده و برای تسهیل فروش درگاه ها و وب سایت های کاربر پسند را توسعه می دهند. در حقیقت پیش بینی می شود که تا چند سال آینده، 60٪ بازدیدها از سایت های فروش الکترونیکی از موبایل آغاز شود.

2- خرید از طریق موبایل راحت تر است. 
فناوری موبایل به مشتریان این امکان را می دهد تا بازدید از محصولات یک فروشگاه، محصولات را بررسی و مقایسه کنند. مشاغلی که موبایل مارکتینگ فعالی دارند می توانند از این مزیت ها استفاده کنند. بهینه سازی موتور جستجو و طراحی یک وب سایت با قابلیت مرورآسان می تواند در ترغیب مصرف کننده برای خرید به شما کمک کند.

3-تبلیغات پیام کوتاه بیننده بیشتری نسبت به تبلیغات ایمیلی دارد.
حداکثر90٪ افرادی که پیام را بازمی کنند ظرف سه ثانیه آن را می خوانند. بازدهی پیام کوتاه به مراتب بالاتر از ایمیل مارکتینگ است. فراموش نکنید که پیام های کوتاه باید به مخاطب دلیلی برای تحقیق بیشتر درباره محصولات یا خدمات شما بدهند.

4-از طریق موبایل مارکتینگ به بازار گسترده تری دست پیدا می کنید.
تلفن های هوشمند و تبلت ها به طور فزاینده ای در حال تبدیل شدن به ابزاری محبوب برای برقراری ارتباط هستند. کوچکتر، ارزان تر و قابل حمل تر از رایانه ها و لپ تاپ ها هستند. این به این معنی است که بازاریابان فرصتی طلایی دارند تا پیام های بازاریابی خود را به مخاطبان بسیار گسترده تری را برسانند.

رابطه بین ارزش ویژه برند( Brand Equity) و مارکتینگ

تاثیر واکنش های احساسی مخاطب در تصمیم گیری برای خرید

استراتژی های موفق "McDonald’s“ برای استفاده از شبکه های اجتماعی

موبایل ,های ,ها ,پیام ,مارکتینگ ,کوتاه ,موبایل مارکتینگ ,وب سایت ,سایت های ,ها و ,از موبایل

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

فقط دعاوی سرقفلی و تخلیه کلاس ششم مدرسه خواجه نصیر رامسر nevis2020 لوازم آرایشی و بهداشتی خانم ها و آقایان شاد میگویم زندگی من، قبلا حالا بعدا دیوارکوب طرح آجر ویتا خاکریزهای کاغذی خبرهای روز تکنولوژی