مدیریت ارتباط با مشتریان (Customer Relationship Management) در تعریف به معنای تمامی فرآیندها، تکنولوژی ها و منابع انسانی است که به جذب، توسعه و نگه داشتن مشتریان کمک می کنند، است. یک مشتری راضی، از تجربه خرید خود، حداقل به 3 نفر از آشنایان خود می گوید و یک مشتری ناراضی، حداقل به 6 نفر. بنابراین به هر کسب و کاری که مشغولید، راضی نگه داشتن مشتری رمز موفقیت شماست.

 

1-با کمک CRMمخاطب تبلیغات خود را می شناسید.

CRM داده های آماری مربوط به آنچه مشتری قبلا خریداری کرده، آنچه را که در سایت مرور می کند و عواملی مانند سن، جنسیت و محل زندگی آنها را به شما ارائه می دهد. از این داده ها می توان در جهت گیری تبلیغات دیجیتالی استفاده کرد. به جای اینکه یک تبلیغ کلی داشته باشید و امیدوار باشید مخاطبان به این تبلیغ جذب شوند، می توانید مطمئن شوید تبلیغات شما، مخاطب خاص خود را دارد.

 

2-با مشتری ارتباط دیجیتال برقرارمی کنید.

با بایگانی داده های CRM می توانید یک به یک به مشتریان خود نزدیک شوید و با آن ها در ارتباط باشید، آنها را در معرض تبلیغات خود قرار دهید و مواردی که می خواهند یا دوست دارند را به آنها یادآوری کنید.

 

3-رضایت مشتری را تضمین می کنید.

هنگامی که از CRMبرای ایجاد بانک اطلاعاتی درباره مشتریان و محصولات خود استفاده می کنید، می توانید یک پایگاه داده برای ارائه خدمات به مشتری ایجاد کنید و با بررسی مواردی که مشتری دوست دارد یا ندارد رضایت او را تضمین کنید.

رابطه بین ارزش ویژه برند( Brand Equity) و مارکتینگ

تاثیر واکنش های احساسی مخاطب در تصمیم گیری برای خرید

استراتژی های موفق "McDonald’s“ برای استفاده از شبکه های اجتماعی

مشتری ,یک ,  ,مشتریان ,تبلیغات ,داده ,می توانید ,تبلیغات خود ,خود را ,را تضمین ,حداقل به

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

درآمد زا مهندس مجتبی حمیدی سخنی با دانش آموزان فروش دستگاه تصفیه آب عنوان شهدای فامیل بررسی تخصصی سیم و کابل برق ساختمان و صنعتی زیبایی جت پرینتر مکتب روانشناسی